مزایای استفاده از دزدگیر اماکن و سیستم های امنیتی

در این پست آموزشی میخواهیم به شما ۴ مورد از مزایای استفاده از دزدگیر اماکن رو اطلاع بدیم پس با ما همراه باشید …

 

۱- کاهش چشمگیر مورد سرقت قرار گرفتن ساختمان

سارقان و خلافکاران فرصت طلب همواره در جست و جوی اهداف آسان می باشند . مطالعات زیادی نشان میدهد که همیشه اماکنی که مجهز به دزدگیر اماکن نمیباشند سه برابر بیشتر از اماکنی که که سیستم نظارتی مناسب و پیشرفته ای دارند مورد سرقت قرار میگیرند .
هنگامی که یک ساختمان دارای یک سیستم امنیتی مجهز باشد و با قرار دادن تابلو دیگران در جریان تحت پوشش قرار داشتن ساختمان به دزدگیر و سیستم های امنیتی گیرند ٬ احتمال ورود سارقان به آن ساختمان بسیار کم خواهد شد . در چنین شرایطی سارقان میدانند که تلاش های آنان شکست خواهد خورد و حتی ممکن است چهره آن ها توسط دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی شناسایی شود .

 

۲- مدیریت ساختمان از راه دور

کاربرانی که از سیستم های حفاظتی برای ساختمان خود استفاده میکنند قادر خواهند بود از راه دور و در هر نقطه ای از جهان ساختمان خود را مدیریت کنند .
کاربران میتوانند از هر نقطه ای از حهان سیستم های امنیتی ساختمان را فعال و یا غیر فعال کنند .
همچنین از طریق شبکه اینترنت ٬ تصاویر ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته را مشاهده کنند و رفت آمد ها را تحت نظر داشته باشند .

 

۳- افزایش حس امنیت و آرامش ساکنین

مهم ترین نیاز انسان داشتن حس آرامش امنیت است که با مخدوش شدن این حس زندگی سخت و ناامید کننده میشود .
وجود سیستم های امنیتی نظیر دزدگیر و دوربین مداربسته در ساختمان موجب میشود که خیال ساکنین چه در هنگامی که ساختمان را ترک کرده اند و چه زمانی که داخل ساختمان هستند باعث ایجاد حس امنیت خاطر آنان شود .

 

۴- پیشگیری از سرقت

همان طور که در موارد بالا اشاره کردیم همیشه پیشگیری بهتر از درمان است .با وجود یک سیستم حفاظتی و اطلاع رسان به هنگام سرقت می‌توان جلوی سرقت را گرفت و از طبعات بعدی آن جلوگیری کرد .

در بالا ۴ مورد از مزایای استفاده از سیستم های امنیتی نظیر دزدگیر و دوربین مدار بسته را به اطلاع شما رساندیم.

لازم به ذکر است که ما در مجموعه ساعی گستر بهترین و حرفه ای ترین سیستم های امنیتی روز دنیا را برای شما عزیزان تامین کرده ایم که میتوانید تهیه کنید .

در ضمن اگر نیاز به مشاوره رایگان در زمینه دوربین های مدار بسته و دزدگیر دارین با ما در تماس باشید …

ساعی گستر

مدیر سایت
ارسال دیدگاه